Direktlänk till inlägg 4 oktober 2010

//LOVISA

Av Lovisa Larsson - 4 oktober 2010 15:08

hahha(kommer inte på nån bättre rubrik) <33

SUGIG UPDATE FÖRRA VECKAN, SRRYY ;(

men nu ska det bloggas! Jag kan berätta  lite om gårdagen.

Jag linda,hennes mamma och Saphira (hennes hund) åkte

in till stan. Hennes hund skulle på nån hundkurs så jag följde me..

Det var la kul :) Vi var där vid sex och tror det slutade vid halv sju,

sen åkte vi spårvagn till stan, sen gick vi genom stan till  Stockholm Central.

Å där stannade vi på Burger King å åt liite ;) Efter det åkte vi hem å kolla på tv sen slagga ja ;) Om idag har jag vart i en tråkig skola som vanligt..Fast en sak som vi gjorde gör man inte varje måndag om man säger så.. Vi tog en spruta! Mot typ röda hund,mässling å nått annat. Men det gjorde ju inte ont tycker ja :P

Å nu sitter jag hemma hos mamma och lyssnar på musik på spotify. :) Min kväll ser tp vanlig ut...neeeej f'ck kom på att jag glömde engelska läxan hemma och jag har inte övat ett skiit! Shiit! Men jag har glosorna iaf, ähh man får väl glömma nån gång eller? Jag glömmer ju inte ofta.. men ändå.. ;( jaja efter middagen så ska jag väl ta en prommmis? ;) musikbomb bjuder jag på här ;)

haha lite blandat, några från spotify-listan.. Vill du veta vad nån låt heter så är det bara att kommentera, jag svarar på din blogg!


//LOVISA    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av Lovisa Larsson - 28 oktober 2010 17:23

Heej alla snygga!<3          Förlåt för att jag inte bloggat på ett bra tag, jag suttit i andra tankar,         vart med Linda och typ gjort massa läxor.. Haha kan inte skriva så snabbt       nu typ, har lösnaglar, jag och linda satt på de...

Av Lovisa Larsson - 26 oktober 2010 19:05

Tjenis penis. :) Nu har 'min' data äntligen kommit!! :D yees, så nu blire snabbt internet, om man jämför med pappas s-å s-e-g-a-d-a-t-a-!-! Jaja ;) Nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag börja med min tidning, ;D Niice, :D Sen kanske jag ska skriva...

Av Lovisa Larsson - 26 oktober 2010 19:05

Tjenis penis. :) Nu har 'min' data äntligen kommit!! :D yees, så nu blire snabbt internet, om man jämför med pappas s-å s-e-g-a-d-a-t-a-!-! Jaja ;) Nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag börja med min tidning, ;D Niice, :D Sen kanske jag ska skriva...

Av Lovisa Larsson - 25 oktober 2010 16:05

Hejhej :) Jag har hur tråk som helst, jag har verkligen baara latat mig hela dagen, tar 17 över tåget och åker till pappa sen till bowlingen, måste fixa klart mig nu, ses <3 ...

Av Lovisa Larsson - 25 oktober 2010 11:29

..för att jag inte bloggat! Men har haft mycket att göra, eller mycket och mycket, var med mimmi i lördags och så hade jag öppet hus på min skola så jag är ledig idag (a) Niice! menmen.. ska försöka blogga normalt denna vecka, de är så jävla sega med...

Bloglovin'

bloglovin

Presentation


Hej! Jag heter lovisa och är 12 år. Jag bloggar om allt å ingenting, välkommen! ;*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Räknare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards