Alla inlägg under augusti 2010

WTF

Av Lovisa Larsson - 31 augusti 2010 21:21

F*ck klämde tummen i dörren! Gissa hur ont det kan ha gjort?

Prova inte!! Går iaf och lägger mig nu! Godnatt kram  

Av Lovisa Larsson - 31 augusti 2010 21:05

hej men jag vet jag har inte bloggat, iknow iknow.. :) men jag har bara inte haft lust å blågga :) men fick typ lust nu så nu börjar vi igen ;) Idag har ja vart i en tråkig skola och haft matte,engelska,no,so,svenska typ. jätte kul eller inte men sen åkte jag hem till mamma och hämta en tröja som jag typ ska ha på min gympa i skolan, sen mötte ja linda i hld, hon sluta fett sent 16.15 tyeepp. Amen a sen åt vi thai wook, starkt men gott. Sen tog vi bussen till kista å vi köpte svarta puma shorts från stadium 159:-, och sen köpte ja dream matte mousse foundation, rea på lindex 99:-! Kom hem vid typ sju, blev inte senare en så ;P Lustigt nejmen..<3 Ajaajjajajajja!!! Nej, men nu är ja hemma och jag kollar på fångarna på fortet eller va fan de e, men whatever nu får ni bilder på de ja köpt.

Sen så ska ja lägga mej i sängen och kolla tv sen ska ja sussa ;D amen pusskrameeehej. Bilder från googgooogogoogoleeee.se typ.


Är sjukt mycke snyggare i verkligheten om man säger så, dessutom är mina kortare ;P   

  


Bra tror ja, får se, men den kosta 99 som ja sa har färg 030 sand.




Av Lovisa Larsson - 21 augusti 2010 22:05

STYLESEARCH.SE


För dej som vill snacka om mode smink och allt annat.

Du kan starta en diskussion och fråga vad du vill.

Du kan även läsa om olika produkter och vad andra

tycker om den produkten och göra nästan allt. :)


ha så kul! :D



Av Lovisa Larsson - 21 augusti 2010 22:05

STYLESEARCH.SE


För dej som vill snacka om mode smink och allt annat.

Du kan starta en diskussion och fråga vad du vill.

Du kan även läsa om olika produkter och vad andra

tycker om den produkten och göra nästan allt. :)


ha så kul! :D



Av Lovisa Larsson - 21 augusti 2010 21:41

Hejhej! Fasnade vid datan ett tag där ;S Dushade för typ en timme sen, sen torkade mitt hår lite sen åkte vi till ica maxi och handlade, lite sent för att handla ja vet men aja. Hittade massa rea på smink så kanske åker dit nån dag och handlar :D Aja nu ska jag äta lite, bloggar efter! :D Pusspuss ;*

Av Lovisa Larsson - 21 augusti 2010 18:46

Tja bloggen! Förlåt för så jävla dålig update dem senaste dagarna, jag vet inte vad som har gjort att det inte blivit mycket bloggning. Har bara haft så mycket att göra som man inte tänker på egentligen. Kan iaf berätta om min dag! :D Vaknade skit sent, typ vid ett. Sen åt ja frukost/lunch, sen gick vi ut till en lekpark sen åkte vi bilen i typ 4 timmar, så jäkla jobbigt! Vi skulle hämta upp min faster och hennes man på arlanda. sen sjussa vi hem de, och vi fick godis :Dsen åkte vi hem och nu är jag hemma! :D Ska snart äta hoppas jag för jag är så jävla hungrig, sen måste ja tvätta håret för de är inte fint just nu. Haha. aja nu ska ja vänta på maten sen dusha sen ska jag försöka blogga! :) pusspuss ;*




Av Lovisa Larsson - 20 augusti 2010 17:11

Hej bloggen!<33 Förlåt för att jag inte har bloggat men jag slutade halv två kom hem typ två. sen dushade ja, sen rensade jag i min garderob och det tar tid sen så har jag typ vart med familjen, pappa fyller år idag så jag tror inte det blir nån update, vi ska typ äta daimtårta och sånt ikväll och snart ska vi äta pommes och kött. Och på fredagkvällar brukar man oftast inte ha sån mycke tid å blogga och så. :) och nu när skolan börjar igen kommer jag kanske bara kunna skriva 2-3 inlägg om dagen, men ska skriva så ofta ja kan! iloveyou pusspuss ;*

Av Lovisa Larsson - 19 augusti 2010 20:01

Någon som vet någon bra ansiktskräm?

Bloglovin'

bloglovin

Presentation


Hej! Jag heter lovisa och är 12 år. Jag bloggar om allt å ingenting, välkommen! ;*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Räknare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards