Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Lovisa Larsson - 25 oktober 2010 16:05

Hejhej :) Jag har hur tråk som helst, jag har verkligen baara latat mig hela dagen, tar 17 över tåget och åker till pappa sen till bowlingen, måste fixa klart mig nu, ses <3

Av Lovisa Larsson - 25 oktober 2010 11:29

..för att jag inte bloggat! Men har haft mycket att göra, eller mycket och mycket, var med mimmi i lördags och så hade jag öppet hus på min skola så jag är ledig idag (a) Niice! menmen.. ska försöka blogga normalt denna vecka, de är så jävla sega med att laga ihop min jävla data så jag snart döör. -.- men får verkligen hoppas att den kommit hem till pappa. Ikväll blir det bowling iaf med Linda. ehh, så ja. sen har jag typ sovit bort hela jävla söndan också så har inte bloggat föree och aa.. men lovar att det ska bli bättre update. men iaf mitt hår ser ut som en trassel myrstack (vet ej hur det stavas ;o) a så ska väl ta och duscha sen ockssååå ;) Igår kväll bakade jag lite å såå ;O BAKADE ;KOKOSTOPPAR!

NIICEE, AJA vi får väl hööras sen va ;D YEES. idag ska jag göra ingenting.

Förresten bli vän med mig på stardoll.se blev superstar igår (aa)

heter; palladig


okej världens konstigaste men ändå ;D


Tidigare månad - Senare månad

Bloglovin'

bloglovin

Presentation


Hej! Jag heter lovisa och är 12 år. Jag bloggar om allt å ingenting, välkommen! ;*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Räknare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards