Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Lovisa Larsson - 6 oktober 2010 18:51

Hejj, nu har jug kommit hem från "bowlingen" SHIT FUNNY. NOT.  Eftersom det var på Måndagar :) OFCOURSE! så vi åkte lixom dit i "onödan" ;) Men vi tp åt middag där å så ;) Sen tänkte vi, amen vi badar för badhuset ligger i samma Hus. sen bah; Vi stänger sex, och den var fem, och då hinner man lixom inte åka hem å hämta bikini'z.. ;( Så det sket sej..AS USUAL ;)sen bah gymma då?? nej.. okej blir lite engelsk-svenskt inlägg idag då;) Good Idéa huh? <3 DRAR IAF UT MED MIMMI SNART. SO LEtS GO HUH! :)njuuuu ;) SHUEEEIII :D





/LOVISA

Av Lovisa Larsson - 6 oktober 2010 14:20

TJOO ;D Nu har terminen med bowling på onsdagar börjat igen ;) Så jag bowlar klockan 5-6 varje onsdag tror jag, jag och linda ska iaf chansa att åka dit, vi tappade bort papprerna så det har säkert redan börjat för länge sen ;) Men whatever ?? :) Har iaf vart en rätt kort skoldag, vi fick sluta tidigare..för de skulle typ ha nån kurs..alltså fröknarna. Och en sak måste jag berätta! De skulle ha kurs klockan två därför fick vi sluta, och så sa våra lärare det till oss direkt och sen ändra de så den börja 15.00 men de hade redan sagt till oss att vi skulle sluta 13.45 men de andra lärarna hade inte sagt nått till sina elever så vi var de enda som fick sluta tidigt ;D Niice. ;) okej ni kanske inte förstod vad jag skreev men, e man smart så ;) Haha nämen. Får se om jag hittar kameran så kanske det blir några bilder ;D <33 Hiiihhhiiii... hejdå.

Tidigare månad - Senare månad

Bloglovin'

bloglovin

Presentation


Hej! Jag heter lovisa och är 12 år. Jag bloggar om allt å ingenting, välkommen! ;*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Räknare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards