Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Lovisa Larsson - 7 oktober 2010 15:30

hej..jag har haft världens dåligaste dag! dagen började med att jag hade brottom..sen i skolan blev jag linnea,henrika,lovisa och jeanna sura på varann. fast jag och henrika och linnea blev sura på lovisa och jeanna och de på oss men det ordnade sejj..har haft huvudvärk för man kan inte koncentrera sej för alla i klassrummet pratar hela tiden och håller på och fixar med saker som stör..sen så har det vart världens sämsta lektioner, och sen regna det som fan så man blev blöt och så trampa allan i 7:an på mina skor så de pajja och hela sulan ramla av, snacka om att bli blöt, det var ju som att gå i en strumpa..och så får man skämmas som fan för att man går å håller i en sula i handen, alla glodde som fan.. alltså neej nu ska jag skälla ut allan på facebook! Hör av mej sen, då blir det outfits och musik! //LOVISA


En sak säger jag bara, NO MORE UGGS!!  

Tidigare månad - Senare månad

Bloglovin'

bloglovin

Presentation


Hej! Jag heter lovisa och är 12 år. Jag bloggar om allt å ingenting, välkommen! ;*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Räknare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards